Boka
Boka gruppaktivitet

Gruppaktivitet

Välj dag:   Idag   tisdag   onsdag   torsdag   fredag   lördag   söndag   måndag
Visa 7 dagar

< Tidigare Senare >
måndag 2017-03-27
Tid Pass Personal Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
06:45 - 07:45 Hot Vinyasa 55 min Rörelse i flöden i värme. Varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Lite utmanande, lite svettigare, lite lekfullare. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemet/kroppen. Karin Brattberg 18 18 0    
06:45 - 07:30 Pure Spinn En fartfylld klass där variation och effektivitet är i fokus. Instruktören motiverar och inspirerar så att du ska få ut så mycket som möjligt av din klass. Genomgående tema är glädje och positiv energi. Camilla Larsson 8 8 0    
08:45 - 09:45 Vattenstyrka Intensiv, 55 min Här tränar vi kondition med betoning på styrka där vi använder våra redskap såsom bollar, hantlar, korvar och egen kroppsvikt. Janne G Kruse 9 9 0    
09:00 - 09:55 Ageless Mobility, 55 min Träning för lederna. Vi rör alla leder i små, smårörelser. Allt från fingrar, tår, armbågsleder, knäleder, höft, axlar, ryggraden och käkar. Vi mjukar upp hela kroppen ståendes. Inga förkunskaper krävs. Marie Nilsson 1 1 0    
09:30 - 10:30 Yoga, 55 min Ett pass med fokus på avspänning, där du får möjlighet att lära dig grunderna till yoga - andning, fokus och meditation. Mest statiska positioner. Här kan du lära dig positionernas namn och teknik för att sedan kunna gå vidare. Rätt teknik i ställningar minskar skaderisken. Maria Johnsson 24 24 0    
10:00 - 10:45 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Bruno Borvander 1 1 4    
10:00 - 11:00 Hot Yin Yoga 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Victoria Arnewid 0 0 0 Fullbokat  
10:00 - 10:45 Mage Rumpa Lår 45 min Träning specifikt för Mage, Rumpa, Lår med eller utan olika redskap. Puls står för att konditionen får sig en genomkörare 2 3 gånger under passet. Stepbräda används ibland. Svettigt, varierat och effektivt. Lina Elgbratt 1 1 0    
10:00 - 10:45 Vattenmix, 45 min Här mixar vi de olika kategorierna, alltifrån dans, gympa, styrka, cykel och box. Härligt och roligt mixpass. Janne G Kruse 1 1 2    
10:45 - 11:45 Groove, 55 min Ett unikt sätt att uppleva dans tillsammans i grupp. Det är mycket enkelt, en rörelse i taget som alla gör samtidigt men var och en på sitt sätt. Hans Cullberg 0 0 0 Fullbokat Boka reservplats
11:00 - 11:45 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Ingrid 0 0 2 Fullbokat Boka reservplats
11:00 - 12:00 Muskelpass 55 min Det perfekta passet för dig som på ett enkelt, roligt och effektivt sätt vill hinna träna hela kroppen på mindre än en timme. Passets utformning varierar mellan instruktörer, men är genomgående utan koreografisk utmaning. Marie Nilsson 1 1 0   Boka
11:00 - 11:45 Vatten Body Circle, 45 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Janne G Kruse 3 3 0   Boka
12:00 - 13:00 Groove, 55 min Ett unikt sätt att uppleva dans tillsammans i grupp. Det är mycket enkelt, en rörelse i taget som alla gör samtidigt men var och en på sitt sätt. Hans Cullberg 0 0 5 Fullbokat Boka reservplats
12:00 - 12:45 Pure Spinn En fartfylld klass där variation och effektivitet är i fokus. Instruktören motiverar och inspirerar så att du ska få ut så mycket som möjligt av din klass. Genomgående tema är glädje och positiv energi. Klassen har inslag av styrka med hantlar för att ge balans till överkropp dvs armar/axlar/core. Janne G Kruse 7 7 0   Boka
12:00 - 12:45 Vatten Ballerina Training, 45 min Här jobbar vi med medvetet kroppsspråk och förstärkt smidig kropp. Rörelser till ljuv musik, anpassade för din vardag. Vi övar upp smidighet, styrka och kondition. Helena Gatzioura 9 9 0   Boka
16:00 - 17:00 Varm Pranayama, 55 min Med andetaget i fokus utför vi olika tekniker inom yoga genren Pranayama. Bekvämt sittande eller liggande genomförs olika andningsövningar, ibland i kombination med enkla rörelser. Ett meditativt tillstånd och fördjupad medvetenhet utforskars. Varje klass är individuellt utformad av läraren och du guidas genom varje övning Erika Erlando 11 11 0   Boka
16:00 - 16:45 Vattengympa, 45 min Janne G Kruse 16 16 0   Boka
16:00 - 17:00 Yoga Basic, 55 min Ett introduktionspass som är utformat för att passa den absoluta nybörjaren. Den som inte satt sin fot i en yogastudio förut. Martin Karlbom 27 27 0   Boka
16:45 - 17:00 Barnpassning Margrethe Johansson 6 6 0   Boka
17:00 - 17:45 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Janne G Kruse 0 0 5 Fullbokat Boka reservplats
17:00 - 18:00 Pilates, 55 min Styrke-och stabiliseringsträning. Grundläggande övningar varieras med fortsättningsövningar. Fokus ligger på kroppsmedvetenhet och hållning. Pilates tränas både med och utan redskap Amanda Gunnesson 1 1 0   Boka
17:00 - 18:00 Varm Yoga 55 min Ett förkoreograferat pass. Det är en serie bestående av 22 positioner (alltid samma), där nästan varje position repeteras två gånger. Bara statiska positioner. Kitty Strand 0 0 8 Fullbokat Boka reservplats
17:00 - 17:45 Vatten Zumba, 45 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi md zumbans grundsteg som bas och plockar ner det i vattnet. Ett otroligt glädjefullt och prestigelöst pass där kroppen får en genomkörare från topp till tå! Kom som du är - gör det du kan och njut av härlig musik och en fantastisk atmosfär. Vera Desancic 0 0 1 Fullbokat Boka reservplats
17:30 - 18:45 Pure Mindspinn 75 Med motivation och inspiration leder instruktören dig att utveckla din mentala styrka för att bli starkare och mer närvarande såväl på cykeln under träningspasset som efteråt i din vardag. Träning från insidan till utsidan på en spinningcykel. Låt din mentala styrka leda dig! Passar dig som testat spinning några gånger lika bra som avancerad. Martin Karlbom 0 0 17 Fullbokat Boka reservplats
17:30 - 18:30 Zumba Studio 1, 55 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi med zumbans grundsteg som bas och andra nya steg för vidare svårighetsgrad. Ett otroligt svettigt, prestigelöst och glädjefullt pass där kroppen får en genomkörare från topp till tå! Kom som du är - gör det du kan och njut av härlig musik, utmanande steg och en fantastisk atmosför. Alla har vi varit nybörjare någon gång! My Josefsson 0 0 20 Fullbokat Boka reservplats
18:00 - 19:00 Body Circle 3, 55 min Ett tuffare och mer teknikbaserat pass med olika stationsövningar. Här använder vi oss både av maskiner, fria vikter och den egna kroppen. Ett crossfit-pass, perfekt för den som vill utmana sin styrka, kondition och rörlighet. Marie Nilsson 0 0 3 Fullbokat Boka reservplats
18:00 - 19:00 Varm Vinyasa 55 min Rörelse i flöden i värme. Varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Lite utmanande, lite svettigare, lite lekfullare. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemet/kroppen. Alexandra Arcari Gimdal 5 5 0   Boka
18:00 - 18:45 Vattenstyrka, 45 min Här tränar vi kondition med betoning på styrka där vi använder våra redskap såsom bollar, hantlar, korvar och egen kroppsvikt. Janne G Kruse 1 1 0   Boka
18:00 - 19:15 Yoga, 70 min Mjukt och lättare flöde för dig som vill lära dig att väva ihop positionerna till en vacker helhet synkroniserat till dina andetag. Du kommer hitta in till ditt inre fria flöde. Pure Yoga Flow. ALLA är välkomna Kitty Strand 12 12 0   Boka
18:30 - 19:30 Mage Rumpa Lår 55 min Träning specifikt för Mage, Rumpa, Lår med eller utan olika redskap. Puls står för att konditionen får sig en genomkörare 2 3 gånger under passet. Stepbräda används ibland. Svettigt, varierat och effektivt. Susanne Svensson 0 0 7 Fullbokat Boka reservplats
19:00 - 20:15 Hot Vinyasa, 75 min Rörelse i flöden i värme. Varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Lite utmanande, lite svettigare, lite lekfullare. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemet/kroppen. Karin Brattberg 9 9 0   Boka
19:00 - 19:45 Pure Spinn En fartfylld klass där variation och effektivitet är i fokus. Instruktören motiverar och inspirerar så att du ska få ut så mycket som möjligt av din klass. Genomgående tema är glädje och positiv energi. Klassen har inslag av styrka med hantlar för att ge balans till överkropp dvs armar/axlar/core. Janne G Kruse 14 14 0   Boka
19:15 - 20:30 Hatha Yoga 70 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på balans och skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Metoderna som används är kroppsställningar, andningskontroll, koncentrationsövningar och meditation Martin Karlbom 0 0 33 Fullbokat Boka reservplats
19:30 - 20:30 Dans Street Fusion - dans med inspiration från och en mix av disco, hiphop, house & latin. Express yourself to the music! Susanne Svensson 9 9 0   Boka
20:30 - 21:45 Restorative Yoga, 70 min Detta är en djupavslappnande yogaform som stimulerar det parasympatiska nervsystemet vilket ger kroppen möjlighet att omdirigera vår energi till att påbörja läkning. Positionerna är mjukare än yinyoga och jobbar med flöderna i kroppen istället för bindväven. Yogaformen kommer ur iyengaryoga och dess syfte är att läka kroppen från stress, sjukdom och skador. Att placera kroppen i olika positioner och vila i dem ger kraft till läkning under perioder av oro, trötthet och livsomställningar. Restorative yoga passar alla som vill förebygga stress eller behöver återhämtning. Martin Karlbom 0 0 4 Fullbokat Boka reservplats
 
< Tidigare Senare >

 
Byt språk: Svenska Norwegian Bokmål English
Denna tjänst är utvecklad av BRP Systems AB.