Boka
Boka gruppaktivitet

Gruppaktivitet

Välj dag:   Idag   onsdag   torsdag   fredag   lördag   söndag   måndag   tisdag
Visa 7 dagar

< Tidigare Senare >
tisdag 2017-04-25
Tid Pass Personal Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
07:15 - 08:00 Vatten Body Circle, 45 min Ett fartfyllt roligt och annorlunda vattenpass där vi jobbar på olika stationer med både smidighet, styrka och kondition. Passar både nybörjare och erfarna. Janne G Kruse 7 7 0   Boka
08:00 - 09:00 Varm Vinyasa 55 min Rörelse i flöden i värme. Varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Lite utmanande, lite svettigare, lite lekfullare. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemet/kroppen. Otto Silvestolpe 13 13 0   Boka
08:30 - 09:30 Qi Gong 55 min Qigong är en naturlig del av Traditionell Kinesisk Medicin och man skulle kunna se Qigong som en rörlig form av akupunktur. Andning, kroppshållning, rörelse och meditation kombineras för att ge energi, stärka hälsan och främja välmåendet. 14 14 0   Boka
08:45 - 09:30 Muskelpass 45 min Det perfekta passet för dig som på ett enkelt, roligt och effektivt sätt vill hinna träna hela kroppen på mindre än en timme. Passets utformning varierar mellan instruktörer, men är genomgående utan koreografisk utmaning. Lena Pernervik 1 1 2   Boka
09:00 - 09:45 Body Circle 1, 45 min Ett lite lugnare pass med fokus på styrka och rörlighet. Innehåller olika stationsövningar som upprepas två gånger. Passar de flesta. Snabbt och effektivt. Daniel Jarvid 0 0 2 Fullbokat Boka reservplats
09:00 - 09:45 Vattenmix, 45 min Här blandar vi från de andra passen, alltifrån dans, gympa, styrka och kondition. Härligt och roligt mixpass. Marianne Nyman 19 19 0   Boka
09:30 - 10:15 Hot Ageless Mobility 45 min Träning för lederna. Vi rör alla leder i små, smårörelser. Allt från fingrar, tår, armbågsleder, knäleder, höft, axlar, ryggraden och käkar. Vi mjukar upp hela kroppen ståendes. Här håller vi till i den varma sköna hotsalen Nina Westerberg 3 3 0   Boka
09:30 - 10:45 Yin Yoga 75 Detta är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Victoria Arnewid 3 3 0   Boka
10:00 - 10:45 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Janne G Kruse 4 4 0   Boka
10:00 - 10:45 Pure Spinn för Nybörjare Ett grundläggande och förstagångspass där vi lär ut spinningtekniker såsom och hur man ställer in cykeln för att den ska passa dig och dina förutsättningar. Passar den som inte har spinnat tidigare och som behöver lära sig och träna på spinningteknik. Marianne Nyman 13 13 0   Boka
10:00 - 11:00 Spinal Movement 55 min Detta passet är för ALLA, med eller utan ryggbesvär, som vill få en ökad förståelse för hur just Er rygg fungerar i dagsläget och framför allt hur ni skapar rörelse i de delar där funktionen är nedsatt pga stelhet. Daniel Jarvid 0 0 1 Fullbokat Boka reservplats
10:00 - 10:45 Vatten Zumba, 45 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi md zumbans grundsteg som bas och plockar ner det i vattnet. Ett otroligt glädjefullt och prestigelöst pass där kroppen får en genomkörare från topp till tå! Kom som du är - gör det du kan och njut av härlig musik och en fantastisk atmosför. Vera Desancic 16 16 0   Boka
11:00 - 12:00 Muskelpass 55 min Det perfekta passet för dig som på ett enkelt, roligt och effektivt sätt vill hinna träna hela kroppen på mindre än en timme. Passets utformning varierar mellan instruktörer, men är genomgående utan koreografisk utmaning. Marie Nilsson 0 0 0 Fullbokat Boka reservplats
11:00 - 12:00 Vattenstyrka Intensiv, 55 min Här tränar vi kondition med betoning på styrka där vi använder våra redskap såsom bollar, hantlar, korvar och egen kroppsvikt. Mari Nordlander 2 2 0   Boka
11:00 - 12:00 Zumba 55 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi med zumbans grundsteg som bas och andra nya steg för vidare svårighetsgrad. Ett otroligt svettigt, prestigelöst och glädjefullt pass där kroppen får en genomkörare från topp till tå! Kom som du är - gör det du kan och njut av härlig musik, utmanande steg och en fantastisk atmosför. Alla har vi varit nybörjare någon gång! My Josefsson 0 0 13 Fullbokat Boka reservplats
12:00 - 13:00 Power Vinyasa, 55min Ett intensivt, krävande pass för dig som har kommit långt men vill uppnå mer. Låt kraft och ömhet flöda genom hela din kropp när du utmanar din mentala & fysiska styrka. Kitty Strand 26 26 0   Boka
12:00 - 12:45 Pure Spinn för Nybörjare Marie Nilsson 15 15 0   Boka
13:00 - 13:50 Body Circle 2, 50 min Body Cirkel 2 45 min Marie Nilsson 14 14 0   Boka
16:30 - 17:30 Mage Rumpa Lår 55 min Träning specifikt för Mage, Rumpa, Lår med eller utan olika redskap. Puls står för att konditionen får sig en genomkörare 2 3 gånger under passet. Stepbräda används ibland. Svettigt, varierat och effektivt. Susanne Fröstrup 0 0 0 Fullbokat Boka reservplats
17:00 - 18:15 Kundalini Yoga 70 min Kundaliniyogan erbjuder enkla redskap att snabbt återställa kropp och själ i balans. Fokus ligger mer på uthållighet och kraft än på avancerade kroppsställningar. Den är en vital, dynamisk träningsform som med kraftfulla andningsövningar och dynamiska rörelser vitaliserar, stärker och balanserar immunförsvar, nervsystem, körtelsystem och dina båda hjärnhalvor. Mija Griborn 0 0 1 Fullbokat Boka reservplats
17:00 - 18:00 Varm Vinyasa 55 min Rörelse i flöden i värme. Varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Lite utmanande, lite svettigare, lite lekfullare. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemet/kroppen. Emma Andrea 4 4 0   Boka
17:00 - 17:45 Vattenstyrka, 45 min Här tränar vi kondition med betoning på styrka där vi använder våra redskap såsom bollar, hantlar, korvar och egen kroppsvikt. Marianne Nyman 6 6 0   Boka
17:30 - 18:15 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Pelle Johansson 0 0 10 Fullbokat Boka reservplats
17:30 - 18:15 Pure Spinn En fartfylld klass där variation och effektivitet är i fokus. Instruktören motiverar och inspirerar så att du ska få ut så mycket som möjligt av din klass. Genomgående tema är glädje och positiv energi. Klassen har inslag av styrka med hantlar för att ge balans till överkropp dvs armar/axlar/core. Eva Persson 0 0 14 Fullbokat Boka reservplats
17:40 - 18:40 Bodypump Body Pump är en styrkeinriktad träningsform där stång och fria vikter används för träning till förkoreograferad musik. Deltagarna kan själva reglera tyngden genom att avlägsna eller lägga till vikter på stången. Malin Johannesson 0 0 4 Fullbokat Boka reservplats
18:00 - 18:45 Vattenmix, 45 min Här mixar vi de olika kategorierna, alltifrån dans, gympa, styrka, cykel och box. Härligt och roligt mixpass. Marianne Nyman 3 3 0   Boka
18:15 - 19:30 Hatha Yoga 70 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på balans och skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Metoderna som används är kroppsställningar, andningskontroll, koncentrationsövningar och meditation. Maria Möckborn 35 35 0   Boka
18:15 - 19:30 Hot Vinyasa, 75 min Rörelse i flöden i värme. Varierande positioner, där andning och rörelser synkroniseras. Lite utmanande, lite svettigare, lite lekfullare. Svettproduktionen ökar vilket rensar ut systemet/kroppen Leon Martini 2 2 0   Boka
18:15 - 19:45 Varm Yinyoga med avslutande meditation, 90 min Detta är en passiv, stilla och lugn yogaform med avslutande meditation. Mija Griborn 0 0 8 Fullbokat Boka reservplats
18:30 - 19:15 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Pelle Johansson 4 4 0   Boka
18:30 - 19:15 Pure Spinn för Nybörjare Ett grundläggande och förstagångspass där vi lär ut spinningtekniker såsom och hur man ställer in cykeln för att den ska passa dig och dina förutsättningar. Passar den som inte har spinnat tidigare och som behöver lära sig och träna på spinningteknik. Eva Persson 11 11 0   Boka
18:45 - 19:45 Zumba Studio 1, 55 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi med zumbans grundsteg som bas och andra nya steg för vidare svårighetsgrad. Ett otroligt svettigt, prestigelöst och glädjefullt pass där kroppen får en genomkörare från topp till tå! Kom som du är - gör det du kan och njut av härlig musik, utmanande steg och en fantastisk atmosför. Alla har vi varit nybörjare någon gång! Linda-Marie Valfridsson 0 0 8 Fullbokat Boka reservplats
19:30 - 20:30 Yin Yoga 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Maria Möckborn 31 31 0   Boka
19:45 - 20:45 BoXfit 55 min BoXfit är ett roligt, tufft och funktionellt pass. Boxingen, som är grunden för passet betonas men du kommer även få träna både med redskap och egen kroppsvikt, både som stationsövningar, parövningar och som Tabata*. Det är ett tufft pass med helkroppsövningar där vi fokuserar på bålstabiliteten. Hög intensitet med mycket intervallträning vilket är bra för både konditionen och förbränningen. Nima 8 8 0   Boka
 
< Tidigare Senare >

 
Byt språk: Svenska Norwegian Bokmål English
Denna tjänst är utvecklad av BRP Systems AB.