Boka
Boka gruppaktivitet

Gruppaktivitet

Välj dag:   Idag   torsdag   fredag   lördag   söndag   måndag   tisdag   onsdag
Visa 7 dagar

< Tidigare Senare >
onsdag 2017-05-24
Tid Pass Personal Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
06:45 - 07:30 Pure Spinn En fartfylld klass där variation och effektivitet är i fokus. Instruktören motiverar och inspirerar så att du ska få ut så mycket som möjligt av din klass. Genomgående tema är glädje och positiv energi. Klassen har inslag av styrka med hantlar för att ge balans till överkropp dvs armar/axlar/core. Olle Ahlström 3 3 0    
07:45 - 08:45 Hot Yin Yoga 55 min Detta är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Nina Westerberg 13 13 0    
08:45 - 09:30 Vattenstyrka, 45 min Här tränar vi kondition med betoning på styrka där vi använder våra redskap såsom bollar, hantlar, korvar och egen kroppsvikt. Helene Wendt 14 14 0    
09:00 - 09:45 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Pelle Johansson 12 12 0    
09:00 - 09:30 Core, 30 min Bålstyrka och flexibilitet vävs samman genom väl kombinerade rörelser, vilket banar väg för bättre hållning och teknik i din träning. Perfekt att kombinera med din konditionsträning. Lena Pernervik 4 4 2    
09:00 - 10:00 Yoga Basic, 55 min Ett introduktionspass som är utformat för att passa den absoluta nybörjaren. Den som inte satt sin fot i en yogastudio förut. Nina Westerberg 32 32 0    
09:30 - 10:15 Pure Spinn En fartfylld klass där variation och effektivitet är i fokus. Instruktören motiverar och inspirerar så att du ska få ut så mycket som möjligt av din klass. Genomgående tema är glädje och positiv energi. Klassen har inslag av styrka med hantlar för att ge balans till överkropp dvs armar/axlar/core. Lena Pernervik 7 7 2    
10:00 - 10:45 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Natalie Karlsson 8 8 0    
10:00 - 10:45 Vattenmix, 45 min Här mixar vi de olika kategorierna, alltifrån dans, gympa, styrka, cykel och box. Härligt och roligt mixpass. Daniel Jarvid 3 3 1    
10:00 - 11:00 Zumba Studio 1, 55 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi med zumbans grundsteg som bas och andra nya steg för vidare svårighetsgrad. Ett otroligt svettigt, prestigelöst och glädjefullt pass där kroppen får en genomkörare från topp till tå! Kom som du är - gör det du kan och njut av härlig musik, utmanande steg och en fantastisk atmosför. Alla har vi varit nybörjare någon gång! My Josefsson 9 9 0    
10:15 - 11:30 Hatha Yoga 70 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på balans och skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Erika Erlando 31 31 0    
11:00 - 11:45 Spinal Movement 45 min Detta passet är för ALLA, med eller utan ryggbesvär, som vill få en ökad förståelse för hur just Er rygg fungerar i dagsläget och framför allt hur ni skapar rörelse i de delar där funktionen är nedsatt pga stelhet. Daniel Jarvid 8 8 0    
11:00 - 11:45 Vatten Ballerina Training, 45 min Här jobbar vi med medvetet kroppsspråk och förstärkt smidig kropp. Rörelser till ljuv musik, anpassade för din vardag. Vi övar upp smidighet, styrka och kondition. Sanna Aksoy 0 0 1 Fullbokat  
11:30 - 12:45 Hot Lugn Vinyasa, 75 min Ett pass som passar såväl den något ovane som den som är van. Passar där du lite lätt kan gå vidare efter yoga Basic. Här finns enklare flödande rörelser i form av solhälsning m.m. Här lär du dig hur man synkroniserar andning och rörelser på ett enkelt sätt. Erika Erlando 18 18 0    
11:45 - 12:45 Muskelpass 55 min Det perfekta passet för dig som på ett enkelt, roligt och effektivt sätt vill hinna träna hela kroppen på mindre än en timme. Passets utformning varierar mellan instruktörer, men är genomgående utan koreografisk utmaning. Daniel Jarvid 5 5 0    
13:00 - 14:00 Groove, 55 min Hans Cullberg 4 4 0    
16:00 - 17:00 Yoga Basic, 55 min Ett introduktionspass som är utformat för att passa den absoluta nybörjaren. Den som inte satt sin fot i en yogastudio förut. Erika Erlando 32 32 0   Boka
16:30 - 17:30 Mage Rumpa Lår 55 min Träning specifikt för Mage, Rumpa, Lår med eller utan olika redskap. Puls står för att konditionen får sig en genomkörare 2 3 gånger under passet. Stepbräda används ibland. Svettigt, varierat och effektivt. Maria Möckborn 0 0 0 Fullbokat Boka reservplats
16:30 - 17:15 Vatten Body Circle, 45 min Ett fartfyllt roligt och annorlunda vattenpass där vi jobbar på olika stationer med både smidighet, styrka och kondition. Passar både nybörjare och erfarna. Janne G Kruse 1 1 0   Boka
16:45 - 17:00 Barnpassning Margrethe Johansson 6 6 0   Boka
17:00 - 18:15 Hot Hathayoga, 75 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på balans och skapa balans i kroppens "energisystem" och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Erika Erlando 14 14 0   Boka
17:00 - 18:00 Power Vinyasa, 55min Ett intensivt, krävande pass för dig som har kommit långt men vill uppnå mer. Låt kraft och ömhet flöda genom hela din kropp när du utmanar din mentala & fysiska styrka. Kitty Strand 20 20 0   Boka
17:30 - 18:30 Body Circle 3, 55 min Ett tuffare och mer teknikbaserat pass med olika stationsövningar. Här använder vi oss både av maskiner, fria vikter och den egna kroppen. Ett crossfit-pass, perfekt för den som vill utmana sin styrka, kondition och rörlighet. Janne G Kruse 8 8 0   Boka
17:30 - 18:15 HIIT, 45 min HIIT är en förkortning av Högintensiv Intervallträning. HIIT är effektiv tuff träning som förbättrar din kondition och styrka. Vi blandar styrke- och pulshöjande övningar med och utan redskap där vi tränar hårt i intervallerna och endast har kortare vilopauser. Camilla Friman 8 8 0   Boka
17:30 - 18:15 Pure Spinn En fartfylld klass där variation och effektivitet är i fokus. Instruktören motiverar och inspirerar så att du ska få ut så mycket som möjligt av din klass. Genomgående tema är glädje och positiv energi. Klassen har inslag av styrka med hantlar för att ge balans till överkropp dvs armar/axlar/core. Karolina Lundell 6 6 0   Boka
18:00 - 19:15 Mindfulness Yoga, 70 min Passar dig som vill skapa mer lugn och ro i ditt liv. Vi fokuserar på andning och avspänning. Alla kan vara med. Maria Johnsson 8 8 0   Boka
18:00 - 18:45 Vatten Ballerina Training, 45 min Här jobbar vi med medvetet kroppsspråk och förstärkt smidig kropp. Rörelser till ljuv musik, anpassade för din vardag. Vi övar upp smidighet, styrka och kondition. Helena Gatzioura 3 3 0   Boka
18:15 - 19:15 Mage Rumpa Lår 55 min Träning specifikt för Mage, Rumpa, Lår med eller utan olika redskap. Puls står för att konditionen får sig en genomkörare 2 3 gånger under passet. Stepbräda används ibland. Svettigt, varierat och effektivt. Camilla Friman 0 0 4 Fullbokat Boka reservplats
18:15 - 19:15 Varm Yoga 55 min Ett förkoreograferat pass. Det är en serie bestående av 22 positioner (alltid samma), där nästan varje position repeteras två gånger. Bara statiska positioner. Kitty Strand 0 0 3 Fullbokat Boka reservplats
18:30 - 19:30 Pure Spinn Activio 55 Med pulsband och pulsklocka anpassar instruktören din träning till de olika träningszonerna; fettförbränning, konditionsträning och mjölksyreträning. Passar dig som vill utmana dig och lära mer om pulsbaserad träning. Peter Sandblom 12 12 0   Boka
 
< Tidigare Senare >

 
Byt språk: Svenska Norwegian Bokmål English
Denna tjänst är utvecklad av BRP Systems AB.